lollolisenblogg

Direktlänk till inlägg 22 maj 2014

This Or That (för 10000e gången kanske)

Av Louise - 22 maj 2014 14:30

godis/frukt

Godis,

Sport/lata sej

Lata dig, heh.

hund/katt

Hund.

kram/puss

Kraaaaaaaaam ^^

kille/kompisar

Kompisar

Vatten/läsk

Läsk, i guess.

Smink / Utan smink

Är hemma och behöver inte göra någonting idag men sminkade mig ändå, där har du nog svaret. Smink.

Sommar / Vinter

Sommar för värmen, vintern för att jag fyller då.

Sjunga / Dansa

Inte bra på någon av dem, men sjunga.

Julafton / Födelsedag

Min födelsedag är tre dagar innan jul så jag vet inte, haha.


Rosa / Blå

Båda

Bok / Tidning

Båda, igen

Skola / Lov

Lov, men saknar ändå skolan på loven ibland.

Mamma / Pappa

Kan man välja?

byxor/ tröja

Vadå? Ska jag gå utan tröja om jag väljer byxor och utan byxor om jag väljer tröja? 

Va med kompisar / sporta

Vara med kompisar, lätt.

Få pengar / Tjäna pengar

Få pengar, men förtjäna det.

Familjen / Kompisar

Båda.

Hund / Häst

BÅDA IGEN ÅH JAG VET INTE.

Gina / H&M

Gina

Veromoda / Kapphal

Veromoda.

Instagram / Facbook

INSTAGRAM

Vampire Diaries / Gossip Girl

The Vampire Diaries, ååååååh den serien herregud

Mat / sova

Och du tror att jag kan välja?

borste / kam

Borste

blogg/ vlogg

Blogg

inebandy / fotboll

Well, gillar inte någon av dem speciellt mycket. Men innebandy.

skola/ kompisar

Kompisar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 september 2014 22:20

Vänta... Hade jag en blogg? Just det. Den bloggen. Som jag varit inaktiv på i typ en månad. Jaha, just det. Den bloggen var det.    Vart börjar jag? Hej? Förlåt? Ugh, jag vet inte. Vad ska jag säga? Hur bloggar man ens? Kanske inte kommer ihåg al...

Av Louise - 15 augusti 2014 23:06

Hade egentligen tänkt baka in detta i ett annat inlägg först - men nej. Det här är för stort för att inte få ett eget inlägg.    Fooo Vertigo hände. Och det var grymt. Jag menar inte att jag satt och tittade på Aftonbladet nu. Nej, jag var där. På ...

Av Louise - 13 juli 2014 19:02

***Titta på hela videon***

Av Louise - 5 juli 2014 22:36

Okej, first of all, jag älskar Dan. Det här är inte bara någon random snubbe på youtube, det är Danisnotonfire, vem älskar inte Dan? Alla älskar Dan.    Men denna videon got me feeling some type of way, en av mina favoritvideos han gjort om ja...

Av Louise - 27 juni 2014 17:51

OKEJ OKEJ OKEJ, sluta med allting ni gör just nu och lyssna på mig.    Om du typ har bott under en sten eller någonting ett tag så har du missat att 5sos släppte sitt första album. IDAG. Jag har inga ord för hur bra det har albumet är, på riktigt...

Om mig


Om man ska ta det kort så skriver jag om min vardag, saker jag gillar, och berättar allting som händer med alla mina favoritband.
Åh, och sen gillar jag att skriva om hur jobbigt det är i skolan. Och hur snygga alla i de där banden jag gillar är.

Fråga mig någonting

14 besvarade frågor

Mina senaste inlägg

Tidigare år

Översätt bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards