lollolisenblogg

Direktlänk till inlägg 13 september 2014

Well...

Av Louise - 13 september 2014 22:20

Vänta... Hade jag en blogg? Just det. Den bloggen. Som jag varit inaktiv på i typ en månad. Jaha, just det. Den bloggen var det. 


Vart börjar jag? Hej? Förlåt? Ugh, jag vet inte. Vad ska jag säga? Hur bloggar man ens? Kanske inte kommer ihåg alls hur man gör. 


Ursäkta att jag varit så inaktiv. Men, vad ska jag säga? Jag har bara inte bloggat. Har inte kommit till saken, och har inte haft någonting att skriva om. Därför har det varit helt knäpptyst här. Vet inte vad jag ska säga, vad jag ska lägga upp... Ingenting. Tråkigt, javisst, det är det väl. Men jag har helt ärligt inte tänkt på det speciellt mycket. Om det är bra eller dåligt vet jag inte, men så är det. 


*** 


Idag är det den 13e September. Jaha, och vad ska det betyda? Niall fyller ju år. Åh. Hur är han ens 21? Det går inte. Nej. Han är fortfarande 16. Okej? Sexton. Inte tjugoett. Fyllde han inte 18 igår? Herregud, vad gör jag ens med mitt liv? Oh my. 


Men ja, grattis till honom. Det är ju inte så att han kommer läsa, dels för att varför i hela världen skulle han läsa min blogg, och sen fattar han ju inte ens. Men jag vet inte, ville väl bara skriva att han fyllde år. NIALL FYLLER ÅR EVERYBODY. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 15 augusti 2014 23:06

Hade egentligen tänkt baka in detta i ett annat inlägg först - men nej. Det här är för stort för att inte få ett eget inlägg.    Fooo Vertigo hände. Och det var grymt. Jag menar inte att jag satt och tittade på Aftonbladet nu. Nej, jag var där. På ...

Av Louise - 13 juli 2014 19:02

***Titta på hela videon***

Av Louise - 5 juli 2014 22:36

Okej, first of all, jag älskar Dan. Det här är inte bara någon random snubbe på youtube, det är Danisnotonfire, vem älskar inte Dan? Alla älskar Dan.    Men denna videon got me feeling some type of way, en av mina favoritvideos han gjort om ja...

Av Louise - 27 juni 2014 17:51

OKEJ OKEJ OKEJ, sluta med allting ni gör just nu och lyssna på mig.    Om du typ har bott under en sten eller någonting ett tag så har du missat att 5sos släppte sitt första album. IDAG. Jag har inga ord för hur bra det har albumet är, på riktigt...

Av Louise - 21 juni 2014 17:33

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Det har inte hänt speciellt mycket på hela veckan men jag är trött och jag vet inte, det är skönt iallafall.    Men några grejer gör jag väl om dagarna. Jag tittar på en shitload av youtube videos, bland a...

Om mig


Om man ska ta det kort så skriver jag om min vardag, saker jag gillar, och berättar allting som händer med alla mina favoritband.
Åh, och sen gillar jag att skriva om hur jobbigt det är i skolan. Och hur snygga alla i de där banden jag gillar är.

Fråga mig någonting

14 besvarade frågor

Mina senaste inlägg

Tidigare år

Översätt bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards