lollolisenblogg

Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

i failed, again

Av Louise - 18 januari 2014 09:19

Hellu, 


Jag vet att jag har lovat att jag skulle bli bättre på att skriva och att göra det oftare, vilket kanske inte riktigt blev som jag tänkt mig... Men idag ska jag fixa ihop några inlägg tror jag, så att jag har några klara. Sounds good, huh? Så jag får väl tänka ut några inlägg jag ska skiva då. 


Vaknade innan 10 idag. På en Lördag. *Alla applåderar* 

Men la mig med datorn under täcket igen, för jag orkar inte gå upp. Så nu ligger jag här och lyssnar på musik. Det är nice. Men är väldigt hungrig så blir väl tvungen att gå upp snart.


Igår var jag med Ida (vilket var typ 3 veckor sen), för hon hade varit borta på lovet och sen är det ju skola och så. Så det var kul att hon kom en stund. Vi låg bara och snackade, sen läste noveller i 1 och en halv timme, haha (det om novellen for dock bli i ett annat inlägg, jag måste berätta om den... För jag kan svära på att det var en av de bästa sakerna jag läst i hela mitt liv). 


Men som sagt, det kommer inlägg - jag lovar. Pinky promise. Det kommer. Men för nu ska jag ligga och götta mig i sängen en stund till, och om ni nyss vaknat, det borde ni också göra. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 september 2014 22:20

Vänta... Hade jag en blogg? Just det. Den bloggen. Som jag varit inaktiv på i typ en månad. Jaha, just det. Den bloggen var det.    Vart börjar jag? Hej? Förlåt? Ugh, jag vet inte. Vad ska jag säga? Hur bloggar man ens? Kanske inte kommer ihåg al...

Av Louise - 15 augusti 2014 23:06

Hade egentligen tänkt baka in detta i ett annat inlägg först - men nej. Det här är för stort för att inte få ett eget inlägg.    Fooo Vertigo hände. Och det var grymt. Jag menar inte att jag satt och tittade på Aftonbladet nu. Nej, jag var där. På ...

Av Louise - 13 juli 2014 19:02

***Titta på hela videon***

Av Louise - 5 juli 2014 22:36

Okej, first of all, jag älskar Dan. Det här är inte bara någon random snubbe på youtube, det är Danisnotonfire, vem älskar inte Dan? Alla älskar Dan.    Men denna videon got me feeling some type of way, en av mina favoritvideos han gjort om ja...

Av Louise - 27 juni 2014 17:51

OKEJ OKEJ OKEJ, sluta med allting ni gör just nu och lyssna på mig.    Om du typ har bott under en sten eller någonting ett tag så har du missat att 5sos släppte sitt första album. IDAG. Jag har inga ord för hur bra det har albumet är, på riktigt...

Om mig


Om man ska ta det kort så skriver jag om min vardag, saker jag gillar, och berättar allting som händer med alla mina favoritband.
Åh, och sen gillar jag att skriva om hur jobbigt det är i skolan. Och hur snygga alla i de där banden jag gillar är.

Fråga mig någonting

14 besvarade frågor

Mina senaste inlägg

Översätt bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards