lollolisenblogg

Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

Detta året

Av Louise - 8 februari 2014 16:15

Även om det redan är Februari när detta publiceras (skriver detta i Januari), så vill jag berätta lite saker som jag vill och faktiskt kommer göra 2014. Du behöver inte läsa, men det kan vara kul för mig att gå tillbaka och läsa det i slutet av året.

Jag ska se killarna live igen i Juni. Alltså, jag kan knappt vänta. Jag får typ tårar i ögonen bara av att tänka på det. Jag ska få höra deras röster i riktiga livet igen, vilket jag knappt kan vänta på, och, vara i samma rum som dem. Det är helt otroligt hur mycket en sån sak kan betyda för mig. Men det betyder otroligt mycket. (har inga bra bilder att visa för alla som jag tog vart så suddiga att det inte är värt). 

Men jag såg dem ju i Maj, 2013. Det var en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv. Det var helt magiskt, och det ska bli helt otroligt att få göra det igen. 


I April detta året ska jag även se The Fooo live, vilket jag ser sjuuuuuuukt mycket fram emot! Det kommer bli awesome, det vet jag. När de var här sist var jag i London och kunde inte så, så är sjukt tacksam är att de kommer tillbaka. Jag kan inte ens vänta! Åh jag älskar dem så mycket.

 


En sak som jag vill göra i år, eller kanske året efter detta är att se 5 seconds of summer live. Jag vill så gärna göra det då jag älskar dem så himla mycket. Det skulle vara så coolt och jag hoppas att de kommer till Sverige. De måste. Jag måste få se dem. 


Jag vill göra mer saker som jag inte brukar göra. Inga exempel just nu kanske, men saker som jag kanske inte brukar vilja eller våga göra. 


Ta tag i läxorna, det vill jag. Även om jag i denna månaden inte har tagit tag i dem så mycket. Ni vet, den där vanliga "lämna allt till kvällen innan"- stilen. Men jo, jag ska ta tag i dem. 

Jag ska. 


En jättekort lista, men det var vissa av sakerna jag vill göra, och kommer göra detta året. Detta är inte alla, men ville dela med mig ändå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 september 2014 22:20

Vänta... Hade jag en blogg? Just det. Den bloggen. Som jag varit inaktiv på i typ en månad. Jaha, just det. Den bloggen var det.    Vart börjar jag? Hej? Förlåt? Ugh, jag vet inte. Vad ska jag säga? Hur bloggar man ens? Kanske inte kommer ihåg al...

Av Louise - 15 augusti 2014 23:06

Hade egentligen tänkt baka in detta i ett annat inlägg först - men nej. Det här är för stort för att inte få ett eget inlägg.    Fooo Vertigo hände. Och det var grymt. Jag menar inte att jag satt och tittade på Aftonbladet nu. Nej, jag var där. På ...

Av Louise - 13 juli 2014 19:02

***Titta på hela videon***

Av Louise - 5 juli 2014 22:36

Okej, first of all, jag älskar Dan. Det här är inte bara någon random snubbe på youtube, det är Danisnotonfire, vem älskar inte Dan? Alla älskar Dan.    Men denna videon got me feeling some type of way, en av mina favoritvideos han gjort om ja...

Av Louise - 27 juni 2014 17:51

OKEJ OKEJ OKEJ, sluta med allting ni gör just nu och lyssna på mig.    Om du typ har bott under en sten eller någonting ett tag så har du missat att 5sos släppte sitt första album. IDAG. Jag har inga ord för hur bra det har albumet är, på riktigt...

Om mig


Om man ska ta det kort så skriver jag om min vardag, saker jag gillar, och berättar allting som händer med alla mina favoritband.
Åh, och sen gillar jag att skriva om hur jobbigt det är i skolan. Och hur snygga alla i de där banden jag gillar är.

Fråga mig någonting

14 besvarade frågor

Mina senaste inlägg

Översätt bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards