lollolisenblogg

Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

This or That

Av Louise - 9 februari 2014 19:15

vatten/mjölk
saft/juice
läsk/alkohol
djur/människor
katt/hund
sommar/vinter
sol/regn
dator/mobil (kunde inte alls välja... Båda).
frukt/bär
gina/bikbok
myskväll/festa
levandeljus/lampor
sminkad/osminkad (sminkad till skolan och hemma osminkad)
läppglans/läppstift
halsband/armband
landet/storstad
instagram/twitter
tv/dator
stationär/bärbar
ljus/mörk choklad
popcorn/chips
choklad/godis
bio/filmkväll hemma
sverige/utomlands
USA/England
Justin bieber/one direction
taylor swift/demi lovato
harry styles/louis tomlinson (hahahaha och du tror jag kan välja?)
idol/xfactor
serie/film
how i met your mother/two and ha half men
komedi/skräck
action/thriller
dokumentär/drama
romantik/fantasy
blogga/vlogga
lyssna/prata
msn/kik
onyttig/nyttig
klänning/kjol
vanliga skor/högklackat
skola/jobb
matte/engelska
sysöljd/träslöjd
gå/jogga
springa i skogen/löpband
dusch/badkar
snö/regn
sola/bada
hotell/tälta
julafton/nyår
påsk/midsommar
videofyme/youtube
tidning/bok
Julia tidning/frida tidning
solo/veckorevyn
artist/band
vaken/sova
inte musk/musik
morgonmänniska/nattmänniska
dag/natt
buss/tåg
bil/flygplan
kärlek/pengar
fattig/rik
kompisar/familj
nagellack/utan nagellack
mascara/ögonskugga
concealer/puder
deodorant/parfym
tjejparfym/killparfym
coop/hemköp
lugn/hyper
sött/surt
salt/peppar
max/burger king
burger king/donken
strut/bägare
isglass/vanlig glass
röker/röker inte
baddräkt/bikini
new york/london
nätshoppa/shoppa irl
smsa/ringa
ihpone/android
nokia/sony ericsson
nikon/canon
systemkamera/digitalcamera
kesella/yogurt
gaffel/sked
långt hår/kort hår
lång/kort
skänka bort/sälja gamla saker
inga barn/barn
gift/inte gift
vänsterhänt/högerhänt
blondinbella/kenza
dessie/kissie
affischer/tavlor
få kuddar/många kuddar
sällskapspel/onlinespel
handväska/ryggsäck

mjuka byxor/jeans
kortärmat/långärmat
frukost/lunch
sitta på restaurang och äta/take away
t-shirt/linne

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 september 2014 22:20

Vänta... Hade jag en blogg? Just det. Den bloggen. Som jag varit inaktiv på i typ en månad. Jaha, just det. Den bloggen var det.    Vart börjar jag? Hej? Förlåt? Ugh, jag vet inte. Vad ska jag säga? Hur bloggar man ens? Kanske inte kommer ihåg al...

Av Louise - 15 augusti 2014 23:06

Hade egentligen tänkt baka in detta i ett annat inlägg först - men nej. Det här är för stort för att inte få ett eget inlägg.    Fooo Vertigo hände. Och det var grymt. Jag menar inte att jag satt och tittade på Aftonbladet nu. Nej, jag var där. På ...

Av Louise - 13 juli 2014 19:02

***Titta på hela videon***

Av Louise - 5 juli 2014 22:36

Okej, first of all, jag älskar Dan. Det här är inte bara någon random snubbe på youtube, det är Danisnotonfire, vem älskar inte Dan? Alla älskar Dan.    Men denna videon got me feeling some type of way, en av mina favoritvideos han gjort om ja...

Av Louise - 27 juni 2014 17:51

OKEJ OKEJ OKEJ, sluta med allting ni gör just nu och lyssna på mig.    Om du typ har bott under en sten eller någonting ett tag så har du missat att 5sos släppte sitt första album. IDAG. Jag har inga ord för hur bra det har albumet är, på riktigt...

Om mig


Om man ska ta det kort så skriver jag om min vardag, saker jag gillar, och berättar allting som händer med alla mina favoritband.
Åh, och sen gillar jag att skriva om hur jobbigt det är i skolan. Och hur snygga alla i de där banden jag gillar är.

Fråga mig någonting

14 besvarade frågor

Mina senaste inlägg

Översätt bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards