lollolisenblogg

Direktlänk till inlägg 15 april 2014

Inte återhämtad än (the fooo)

Av Louise - 15 april 2014 14:36

Shit. Herregud, vart ska jag ens börja?


Okej, för er som inte alls hänger med - jag var på the fooo konsert för tre dagar sen, i Lördags. Tänkte berätta lite om det, om det ens går, för det var helt jävla magiskt.


Isac Elliot som var förband var sjukt bra, det var en perfekt start på kvällen innan the fooo skulle komma in. Han sjöng fyra... Eller kanske fem låtar, om jag kommer ihåg rätt. Det var så jäkla coolt, eftersom jag stod så pass närma scenen. Jag var helt blown away efter Isac, då hade inte ens killarna kört än. Så kvällen hade ju helt klart knappt bara börjat.


När killarna kom in stannade allt, för mig, kan man säga. I den sekunden jag såg dem visste jag inte vad jag skulle göra, det var så svårt att ta in att de var bokstavligen några meter ifrån mig. Jag ar fortfarande inte smält allt, jag har inte fattat att det faktiskt hände. Okej, så killarna körde på - behöver jag säga mer? Jag tror ni fattar hur perfekt det var. Det var EN person framför mig - ja, EN PERSON - sen kom scenen. Så ni fattar hur jäkla nära jag var. Helt sjukt var det, det ÄR fortfarande helt sjukt.


Åh. Och gissa vad som hände mer? Jo (get ready for some caps lock okay)...

JAG RÖRDE OGGE. OKEJ, JAG RÖRDE HONOM. PÅ RIKTIGT, DET ÄR HELT SJUKT ATT SKRIVA DET FÖR DET LÅTER INTE HELT SANT, JAG FATTAR DET INTE SJÄLV. MEN HAN HOPPADE NER FRÅN SCENEN OCH SPRANG LITE, OCH DÅ NÄR MAN STÄCKTE FRAM HANDEN KUNDE MAN NUDDA HONOM - VILKET JAG GJORDE!!! ALLTSÅ SHIT I HELVETTE (bara typ tre stycken kommer fatta det där) MIN HÖGRA HAND HAR RÖRT OGGE MOLANDER, DET ÄR HELT SURREAL JAG FATTAR DET INTE ÄN OCH DET HAR GÅTT TRE DAGAR. JAG FATTAR INTE ENS ATT JAG SÅG DEM SÅ NÄRA OCH JAG FICK ÖGONTAKT MED ALLA FLERA GÅNGER OCH ÅÅÅÅÅH JAG KOMMER BÖRJA GRÅTA FÖR DET VAR SÅ PERFEKT OCH JAG ÄLSKAR DEM SÅ MYCKET OCH DET HÄNDE ÄNTLIGEN, DET VAR SÅ VÄRT ATT SITTA UTE I TOLV TIMMAR UTANFÖR ARENAN, SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ VÄRT ALLT.


PUSSHEJ NU SKA JAG GRÅTA LITE TILL


((((orkar btw inte lägga in några bilder just nu (ja, jag fick bra bilder), för jag har dem på telefonen - yes, i know, det är lätt att föra över, tar typ 3 sekunder men men - och sen kommer någon bara ta dem och säga att de är ens egna och NONONONONO, de är mina bilder))))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 september 2014 22:20

Vänta... Hade jag en blogg? Just det. Den bloggen. Som jag varit inaktiv på i typ en månad. Jaha, just det. Den bloggen var det.    Vart börjar jag? Hej? Förlåt? Ugh, jag vet inte. Vad ska jag säga? Hur bloggar man ens? Kanske inte kommer ihåg al...

Av Louise - 15 augusti 2014 23:06

Hade egentligen tänkt baka in detta i ett annat inlägg först - men nej. Det här är för stort för att inte få ett eget inlägg.    Fooo Vertigo hände. Och det var grymt. Jag menar inte att jag satt och tittade på Aftonbladet nu. Nej, jag var där. På ...

Av Louise - 13 juli 2014 19:02

***Titta på hela videon***

Av Louise - 5 juli 2014 22:36

Okej, first of all, jag älskar Dan. Det här är inte bara någon random snubbe på youtube, det är Danisnotonfire, vem älskar inte Dan? Alla älskar Dan.    Men denna videon got me feeling some type of way, en av mina favoritvideos han gjort om ja...

Av Louise - 27 juni 2014 17:51

OKEJ OKEJ OKEJ, sluta med allting ni gör just nu och lyssna på mig.    Om du typ har bott under en sten eller någonting ett tag så har du missat att 5sos släppte sitt första album. IDAG. Jag har inga ord för hur bra det har albumet är, på riktigt...

Om mig


Om man ska ta det kort så skriver jag om min vardag, saker jag gillar, och berättar allting som händer med alla mina favoritband.
Åh, och sen gillar jag att skriva om hur jobbigt det är i skolan. Och hur snygga alla i de där banden jag gillar är.

Fråga mig någonting

14 besvarade frågor

Mina senaste inlägg

Översätt bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards