lollolisenblogg

Direktlänk till inlägg 18 april 2014

Blogg tag

Av Louise - 18 april 2014 15:00

1. Vad hetar din blogg? Lollolisenblogg.bloggplatsen.se (jag var 10, okej? Don't jugde)...

2. Vad är bäst/sämst med att blogga? Jag älskar att skriva, och uttrycka mig, eller vad man nu ska säga, så älskar att jag bara kan sätta mig ner och skriva här. Har inget som är dåligt direkt, dessutom får jag inget hat så har väl ingenting att klaga på.
3. Favorit blogg? Kissies (alla verkar ha hakat upp sig lite på vad hon skrev när hon var yngre, men personligen tycker jag hennes blogg är helt awesome), och Linn Ahlborgs blogg. Sen läser jag mina kompisars bloggar.
4. Vilken sida bloggar du på? Bloggplatsen, har alltid gjort och kommer antagligen alltid att göra.

5. När började du blogga? Jag hade en blogg när jag var typ nio, men det hände lite grejer med en "kompis" och hon gjorde taskiga saker och skrev om min blogg, så den tog jag bort. Men jag startade den här när jag var runt 10-11, dock är mååååånga inägg borttagna eftersom jag tyckte de var så pinsamma... 

6. Vad är ditt mål med din blogg? Nah, ingenting.

7. Hur är din blogg om du fick beskriva den med tre ord? Vardag, band, jag som skriver massor av nonsens

8. Bloggar du mest med mobil elller data? Dator.
9. Vad fick dig att börja blogga? Som sagt så älskar jag att skriva, och sen så ville jag bara testa på det eftersom jag såg så många andra som gjorde det. Jag tyckte det verkade kul att ta bilder och lägga upp den, berätta om mitt liv och bara sitta ner och berätta om saker.

10. Vad är ditt tips till alla nya bloggare? Bli inte som jag och uppdatera så sällan hahah.


Nej, men om jag ska vara helt seriös så skulle jag inte alls kalla mig en bloggare. Jag är bara en tjej som gillar att skriva och har tur att några människor vill läsa det (dock inte jättemånga, vilket jag förstår).


Hittade tagen på Misslisibells blogg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 september 2014 22:20

Vänta... Hade jag en blogg? Just det. Den bloggen. Som jag varit inaktiv på i typ en månad. Jaha, just det. Den bloggen var det.    Vart börjar jag? Hej? Förlåt? Ugh, jag vet inte. Vad ska jag säga? Hur bloggar man ens? Kanske inte kommer ihåg al...

Av Louise - 15 augusti 2014 23:06

Hade egentligen tänkt baka in detta i ett annat inlägg först - men nej. Det här är för stort för att inte få ett eget inlägg.    Fooo Vertigo hände. Och det var grymt. Jag menar inte att jag satt och tittade på Aftonbladet nu. Nej, jag var där. På ...

Av Louise - 13 juli 2014 19:02

***Titta på hela videon***

Av Louise - 5 juli 2014 22:36

Okej, first of all, jag älskar Dan. Det här är inte bara någon random snubbe på youtube, det är Danisnotonfire, vem älskar inte Dan? Alla älskar Dan.    Men denna videon got me feeling some type of way, en av mina favoritvideos han gjort om ja...

Av Louise - 27 juni 2014 17:51

OKEJ OKEJ OKEJ, sluta med allting ni gör just nu och lyssna på mig.    Om du typ har bott under en sten eller någonting ett tag så har du missat att 5sos släppte sitt första album. IDAG. Jag har inga ord för hur bra det har albumet är, på riktigt...

Om mig


Om man ska ta det kort så skriver jag om min vardag, saker jag gillar, och berättar allting som händer med alla mina favoritband.
Åh, och sen gillar jag att skriva om hur jobbigt det är i skolan. Och hur snygga alla i de där banden jag gillar är.

Fråga mig någonting

14 besvarade frågor

Mina senaste inlägg

Översätt bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards