lollolisenblogg

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Dör typ av skratt

Av Louise - 20 april 2014 12:19

Okej, så i förrgår släppte ju killarna videon till You & I, och vi försökte slå rekordet på yt (vilket vi inte gjorde för 75% av fandomen HJÄLPTE INTE TILL). 

Igår på eftermiddagen och fram till kvällen fick One Direction fandomen (tänker inte ens skriva directioners för hatar det namnet, vilket 99,9% av alla andra i fandomen också gör) rätt mycket hat, vet inte riktigt varför. Men vi är väl allmänt irriterade bara. 


Så, för att svara på allt hat gjorde vi inte som alla andra skulle ha gjort, typ att försvara killarna och säga att de är bäst, nej. Vi gjorde något sjukt mycket mer roligt och inte minst irriterande för alla andra. 

När folk skrev hat om killarna typ "One direction är sämst, ingen gillar dem..." så quoteade (är det ett ord) vi alla de tweetsen med #BuyYouAndIOnITunes - bara för att vi är så jävla irriterande. Alla som skrev hat blev ännu mer irriterade och fattade inte riktigt vad som hände, medan jag och resten av alla som gjorde detta skrattade ihjäl oss, för det är så sjukt kul hur irriterande vi är.


Hahaha jag älskar oss.

  

Här är ett exempel på vad en svarade till mig - HAHAHHAHAH jag dör fortfarande av skratt. Vi är bäst.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 september 2014 22:20

Vänta... Hade jag en blogg? Just det. Den bloggen. Som jag varit inaktiv på i typ en månad. Jaha, just det. Den bloggen var det.    Vart börjar jag? Hej? Förlåt? Ugh, jag vet inte. Vad ska jag säga? Hur bloggar man ens? Kanske inte kommer ihåg al...

Av Louise - 15 augusti 2014 23:06

Hade egentligen tänkt baka in detta i ett annat inlägg först - men nej. Det här är för stort för att inte få ett eget inlägg.    Fooo Vertigo hände. Och det var grymt. Jag menar inte att jag satt och tittade på Aftonbladet nu. Nej, jag var där. På ...

Av Louise - 13 juli 2014 19:02

***Titta på hela videon***

Av Louise - 5 juli 2014 22:36

Okej, first of all, jag älskar Dan. Det här är inte bara någon random snubbe på youtube, det är Danisnotonfire, vem älskar inte Dan? Alla älskar Dan.    Men denna videon got me feeling some type of way, en av mina favoritvideos han gjort om ja...

Av Louise - 27 juni 2014 17:51

OKEJ OKEJ OKEJ, sluta med allting ni gör just nu och lyssna på mig.    Om du typ har bott under en sten eller någonting ett tag så har du missat att 5sos släppte sitt första album. IDAG. Jag har inga ord för hur bra det har albumet är, på riktigt...

Om mig


Om man ska ta det kort så skriver jag om min vardag, saker jag gillar, och berättar allting som händer med alla mina favoritband.
Åh, och sen gillar jag att skriva om hur jobbigt det är i skolan. Och hur snygga alla i de där banden jag gillar är.

Fråga mig någonting

14 besvarade frågor

Mina senaste inlägg

Tidigare år

Översätt bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards