lollolisenblogg

Direktlänk till inlägg 23 april 2014

ORKAR INTE

Av Louise - 23 april 2014 21:45

Känner precis såhär just nu. Nej, jag har inga nationella prov i år - MEN HERREGUD, jag orkar inte. Just denna veckan är det inte skitmycket, jag menar, vi har haft sjuuuukt mycket mer andra veckor. MEEEEEN, jag undrar en grej... Varför lägga två prov på samma dag? 

"Nej men gud, vi lägger ett prov i Spanska på fredag. Det blir skitbra. Och sen, ja - just det. Hur gör vi med NO-provet? När ska vi ta det? Jo men gud, jag vet! Vi tar det på fredag också, så har de två prov på samma dag! Första lektionen NO-prov och andra lektionen får de ha spanska provet. Jävligt bra idé, tycker jag."


Men på riktigt, varför har vi sån stor press på oss? ETT LIV. LÅT MIG HA ETT LIV. 

(((Okej, "liv"... Ska jag snacka om liv? Men ni fattar vad jag menar))). 

Kan inte jag ens få ha ett lov utan att vara stressad över prov som jag vet kommer vecka tjugo? CHILLA MED PROV OCH LÄXOR OCH LÅT MIG LIGGA PÅ SÄNGEN OCH SOVA ISTÄLLET OKEJ TACK FÖR MIG 


HOJ, LYCKA TILL MED ALLA LÄXOR OCH PROV - I'M PRAYIN' FOR YA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 september 2014 22:20

Vänta... Hade jag en blogg? Just det. Den bloggen. Som jag varit inaktiv på i typ en månad. Jaha, just det. Den bloggen var det.    Vart börjar jag? Hej? Förlåt? Ugh, jag vet inte. Vad ska jag säga? Hur bloggar man ens? Kanske inte kommer ihåg al...

Av Louise - 15 augusti 2014 23:06

Hade egentligen tänkt baka in detta i ett annat inlägg först - men nej. Det här är för stort för att inte få ett eget inlägg.    Fooo Vertigo hände. Och det var grymt. Jag menar inte att jag satt och tittade på Aftonbladet nu. Nej, jag var där. På ...

Av Louise - 13 juli 2014 19:02

***Titta på hela videon***

Av Louise - 5 juli 2014 22:36

Okej, first of all, jag älskar Dan. Det här är inte bara någon random snubbe på youtube, det är Danisnotonfire, vem älskar inte Dan? Alla älskar Dan.    Men denna videon got me feeling some type of way, en av mina favoritvideos han gjort om ja...

Av Louise - 27 juni 2014 17:51

OKEJ OKEJ OKEJ, sluta med allting ni gör just nu och lyssna på mig.    Om du typ har bott under en sten eller någonting ett tag så har du missat att 5sos släppte sitt första album. IDAG. Jag har inga ord för hur bra det har albumet är, på riktigt...

Om mig


Om man ska ta det kort så skriver jag om min vardag, saker jag gillar, och berättar allting som händer med alla mina favoritband.
Åh, och sen gillar jag att skriva om hur jobbigt det är i skolan. Och hur snygga alla i de där banden jag gillar är.

Fråga mig någonting

14 besvarade frågor

Mina senaste inlägg

Översätt bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards